Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
12 maj, 20:43 0 kommentarer
Hej, vi gick in i denna säsongen med en förhoppning om att kunna spela både 7 och 9-manna.
Vi ser nu att nivån på 9-manna är för svår och att vi tyvärr har för få spelare för att kunna fullfölja denna serie.
För att inte riskera att tappa fler spelare och med tanke på resultaten som har blivit när vi spelat 9-manna har vi tagit ett gemensamt beslut i tränarstaben att dra oss ur 9-manna och bara spela den serie som är tänkt för oss, 7-manna.
Kommunicera gärna detta till era barn, så kommer vi även lyfta det med dom imorgon på träningen.
Mvh Tränarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies